Man inte förändra någon annan, bara sig själv.

Vet inte vad jag ska skriva om idag?...

Har i alla fall fått min efterlängtade behandling :D Så det känns skönt att vara på fylld med energi nu igen. Men är trött, somnade efter jag skjutsat min vän till bussen & en sväng på affären... Ja blev tung i huvudet & matt i kroppen, men det är klart det händer så mycket & sätter igång en hel del så det är inte så konstigt. Låter konstigt, ja har fått energi men är trött i alla fall. Men det är just det, när man blir på fylld med nyttigt så tar det ett tag för kroppen att ta upp det. Men det brukar bli bättre efter någon dag. Så det är skönt att jag inte har något i morgon utan ska bara ta igen mig. Ska lägga mig nu innan det blir värre....

Just det jag pratade om tidigare att jag måste tänka på mig själv mer. Det var min vän som var här idag som har sagt till mig på skarpen. Hon känner mig utan & innan. Vet vem jag är egentligen, inte den som jag har varit senaste tiden om ni förstår vad jag menar? :S Men det handlar om att jag mår inte bra som det är nu & för att jag ska göra det måste jag ändra på mitt mönster. Det har jag haft hela mitt liv så det är inte gjort över en natt. Det som är skillnaden nu är att jag är medveten om det & kan bromsa saker tidigare men inte tidigt nog!.. Så det måste jag lära mig nu innan det går för långt. Så har en del att ta i tu med nu med mig själv. Man kan inte förändra någon annan, bara sig själv! Kom i håg det.

Nej nu är ja för trött för att tänka, se om det blir klarare i morgon..



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! ser att du inte mår så bra just nu... tycker synd om dig! har länkat till dig i ett inlägg, hoppas det var okej! kramar från Anna

2009-10-21 @ 10:46:54
URL: http://annaomsakerochting.blogg.se/
Postat av: EDS mamman

Är lite nyfiken, vad är det för behandling du får?



Jag är en nattuggla i natt. Kan inte sova.... suck....

2009-10-23 @ 01:54:45
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0