Inte illa, 3:dje dagen i rad nu :D

Off idag!!...

Men kanske inte så konstigt eftersom det blev en lång dag igår.. Har inte gjort mycket idag, går inte när det dunkar i huvudet!

Men L ringde & ville bjuda mig på thai mat. Det är svårt att tacka nej till! :D Behövde bara vänta så ringde hon när den var hemma så kunde ja ansluta då... Trevligt när man får sällskap, hade nog inte blivit så mycket till mat idag annars om jag känner mig rätt.. Brukar inte vara så hungrig när ja mår så här. Men nu fick ja både god mat & trevligt sällskap! TACK!!

3:dje dagen i rad jag bli bjuden på mat nu, inte illa! ;)

Nu ska ja lägga mig i mörkret & dra täcket över huvudet....

Hoppas på en bättre dag i morgon när jag vaknar igen. God natt! Sov så gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0