HELT SLUT!!

HELT SLUT!!!

Har sovit mig igenom denna dag. Det som jag har gjort de senaste 2 dagarna har gjort att jag är helt slut nu & har ingen ork till någonting & då menar jag verkligen ingenting!!

De är inte mycket att göra åt den saken, utan vila & vänta ut tiden tills man är på bena igen...  Har inte fått i mig något att äta idag mer än 3 mackor & dricka.

Sen har jag sett till att hundarna har fått komma ut & fått mat. Men mer är det inte.. Orkar inte hålla ögonen öppna eller sitta upp. Man har ont i varenda muskel som finns i kroppen. & minsta lilla grej är ansträngande!! Svårt att sätta ord på man måste uppleva det själv. Det jag har gjort är sådant som alla gör varje dag plus att dom jobbar heltid! Då är jag sjukskriven, efter 2 dagar blir jag liggande åtminstånde 2-3 dagar...

Ska ta mig till sängen nu & byta ställning ett tag på sovandet... Får se hur jag känner mig imorgon. Men har inte för mycket förhoppningar. Tänker ta det lugnt & bara vara hemma.


Kommentarer
Postat av: EDS mamman

Vet hur det känns, när kroppen är så slut att man inte ens orkar kliva upp från soffan för att gå på toa. Det är som att jag ska bära omkring på kroppen istället för att liksom vara i den, förstår du?



Ta det lugnt, vila och ta igen dej. Hoppas att du återfår krafterna snart.



Ps. Såååååå söt liten bebis!!! Lyllos dig som får gosa med en sån liten en.....



Kramar i massor // Pia

2009-10-10 @ 10:17:35
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0