En fika med hemmagjord äppelpaj

Idag har det varit en helt ok dag... :)

Vart bjuden hem till J på en fika. Så på eftermiddagen tog ja & hundarna mig dit. Hemmagjord äppelpaj & cafe latte :D Mycket god var den, brukar inte var min favorit men det var den godaste jag ätit!! Vi har inte setts på ett tag nu, så det var kul att ses igen. Fick se en film från deras resa. Man upplever det på ett annat sätt då en om man ser det på film. Så det var kul att få se det, nu vet man lite mer vad det handlar om & får en bild av det..

Nellie & L busade med varandra :) Dom är så söta när dom komunicerar med varandra. På ett sätt som vi vuxna inte förstår.

När vilade ja mig i form för att kunna dra av golvet här hemma som känndes som man befanns sig i en sandlåda. 2 maskiner tvätt väntar på att hängas... Blä...!!! Men vad gör man?!

Så är mycket nöjd nu, kan somna gott ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0