TACK!

Kunde låta bli, borde ha stannat hemma om jag skulle ha lyssnat på vad kroppen ville. Men min vän L & hennes väninna skulle ut å äta lunch idag & sen ta en sväng på stan. Vilket ja tyckte lät mycket roligt! Så bestämde mig sent i går kväll för att hänga med dom :D

Så åkte iväg mitt på dan, innan tog jag en sväng med hundarna & gick till "vårt ställe" ;) Där lekte vi kurragömma :P Vilket dom älskar! & ja tycker är mycket kul oxå :D

Sen åkte vi å mötte upp L & S på ett nytt ställe som har öppnat, där åt vi mycketgoda räkmackor! :D För att sen orka med att göra stan.

Fick arslet ur vagnen idag att göra ett foto till mitt parkeringstillstånd. Men FAN vad dyrt det är!!! 229 kr för 4 st passfoton. Som tar dom MAX 2 min att göra & ta betalt. När ja behöver endast ett utav dom, men man är tvungen att ta dom oxå! Morr!!! Men nu är det fixat så nu kan jag skicka iväg dom i morgon :D

Sen kunde vi gå i lugn & ro i dom butikerna vi ville utan att behöva stressa. Vilket ja tycker om! För det finns inte mycket värre än att stressa, som jag skrev om i ett tidigare inlägg... Men efter några timmar var vi nöjda & framförallt trötta.. Så då tog vi oss hem till deras väninna M som bor i närheten. Där drack vi en god varm kopp te & en hel del ficka bröd :P Det var precis vad vi behövde efter den rundan på stan. Frusna var vi oxå...

Men för att sammanfatta dagen så var det mycket trevligt, roligt & trivsamt! TACK Laila, S & M! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm...go som vanligt...;)

2009-10-29 @ 12:19:44
Postat av: Anonym

Tack Madeleine för trevligt sällskap.

Kram

Laila

2009-10-31 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0