Blir som ett helt nytt stall

Har tillbringat mina 2 senaste dagar i stallet... Söndag & måndag närmare bestämt Blev bjuden på grötfrukost där uppe i söndags. Men det slutade med att jag hamnade med en roller i handen. Det var absolut inte meningen & ja hade lovat mig själv att inte måla. Men det höll inte....

Kan ju inte låta bli tycker det är sååå roligt! Vet inte hur många timmar det vart sammanlagt, men länge höll vi på. Mycket fint blir det :D


Tyvärr var det bara det värsta stället kvar i stallet som fanns att ta en före bild på... Denna vägg ska snyggas till med betong innan den målas. Men den här färgen var det innan...

  

Ja målar, målar & målar.... :P


Så här blir slut resultatet :D

STOR skillnad!! Man kan knappt tro att det är samma stall.
Inte en dag för tidigt!
Nu är det de sista fin justeringarna kvar...


Kommentarer
Postat av: EDS mamman

Shit va fint det blev! Å jag känner igen mig i det du skriver i inlägget ovan. När jag målade lite på huset i somras så fick jag oxå sjukt ont efteråt. Men som du skriver, ibland bara måste man. Annars går man under...



Hoppas du mår bättre idag! Kram kram

2009-10-28 @ 08:44:07
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0