Tor 22/10 IKEA

Tor 22/10

Idag var det bestämmt att jag & L skulle åka till IKEA, som inte blev av tidigare med R. Så nu vart det vi istället som åkte... Men visste inte om jag skulle ha med mig N eller inte. Men det vartt till slut att vi åkte själva utan N, tur var väl det för annars hade vi inte fått plats i bilen på vägen hem. :P

Vi började med att äta när vi kom fram, så att vi skulle ha energi att gå i hela butiken. Livsfarligt att gå på IKEA, man vill ju ha det mesta! Kom till kassan efter 2 timmar med råge i vagnen, nu var det ju inte bara mina saker utan det var både mitt & L`s....

Men som sagt fick med mig en hel del :P Mycket nöjd med mina inköp!

Älskar min nya klocka!!



Den går att öppna oxå :P Det är de bästa med den!

Sen hittade ja mina nya favorit glas, de bästa med dom är att dom inte väger något. Mycket bra när man är kraftlös & har ont i händer/handleder!



Min nya fotoram som hänge i hallen...



Så SNYGG lampa, passar perfekt i min hall! (1dm hög)



Ny badrumsmatta & nya handukar till den. Sen även pallen som står där.
(handdukarna är INTE bruna! Utan plommonfärgade/lila.)



Smart förvaring till mina fjärkontroller, som ja inte längre vill ha på bordet!



Sen en bra bräda till min laptop, så ja inte får lika ont, dessutom kan man ha den i knät :D



Sen kom det med lite bra & ha saker, som ljus, x-tra kuddar för 15 kr, diskborstar, lektunnel till Jane etc....

En mycket lång dag vart det, men det var lika trevligt som den var lång! Vi behövde inte stressa alls! Gick i våran egna takt & tittade på det vi ville.... Så inget att klaga på. Det var ett par saker so jag var ute efter som jag inte fick med mig hem, men är mycket nöjd som sagt ändå.

Tack L för en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

ORÄTTVIST!!!!!!!!!!!! Jag var på IKEA igår, laptopstödet hittade jag inte fast jag letade.

Testade glasen. Snygga, lätta men passade inte mina händer riktigt. Sen köpte jag lite annat smått och gott. Älskar IKEA!!!

2009-10-25 @ 20:57:34
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0