Älskar detta liv, mår som bäst då!

Hade en mycket innehålsrik dag igår!

Vaknade tidigt, för att baka en kladdkaka som jag hade lovat. För att ta med den till stallet & bjuda på. Så mitt på dagen åkte jag hemifrån upp till stallet. Där fikade vi ett gäng, ja dom grillade korv innan, men det äter ju inte jag. Sen bjöd jag på efterätten.. Den var mycket upskattad. Det är alltid kul!


Krovgrillning i Trapperkojan

När jag sen var där så skulle dom ut på en nöjes ritt L & L så ja vart sugen på att hänga med. Vilket jag gjorde :D Så jag tog med mig hundarna oxå, dom älskar att hänga med & får springa med på sidan av i skogen. Vi var ute lite över en timme i naturen. Mycket skönt & fridfullt!


L på sin polle...


Jag & Tempus

OBS!! Givetvis har jag hjälm på mig när jag rider!! Har endast tagit av mig den när fotot tas!  

När man är & lever i denna livstil är man i nuet hela tiden & det tilltalar mig!

Efter vi hade kommit tillbaka & gjort i ordning hästarna så hängde jag med hem till pappa För att titta på dom söta kattungarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice Princess...;)

2009-10-19 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0