Har haft bättre dagar

Idag är ingen bra dag.. Hundarna väckte mig som vanligt & ja mådde skit!! Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk!! Så gav dom mat, men lag mig igen på soffan.. Sen sov jag fram till klockan var 17.00.. Förutom dom gångerna jag klev upp & öppnade dörren åt mina änglar...

Nu är jag vaken i alla fall men det är väl de & inge mer.. Mår illa :S Vet inte om jag ska var orolig?! Eftersom läkaren frågade efter om jag mådde illa igår. Om det kan vara ett tecken på njurbäckeninfektion det har jag ingen aning om?.. Kanske ska ta & ringa ett samtal så jag vet. Det är ju bättre att fråga än att vara orolig.



Nu har jag ringt & det var ingen fara, har jag njurbäckeninfektion så kommer den kuren jag äter nu att ta den oxå. Sen väntar jag ju på svaret efter odlingen dom har gjort. Illamåendet kan komma ifrån tabletterna som jag äter. det får tiden utvisa...

Men hatar att må illa, för det är jobbigt & när ingenting hjälper!!..

Har någon tips om vad man kan göra åt det??

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0