Äntligen har man blivit moster :D:D:D

Äntligen har man blivit moster 081004 till en liten Theo, 50 cm lång & 3790 g. Såååå söt!!!! & en snäll bebis :D

Han kom 2 dagar efter det var beräknat. Så det var bra gjort :D vad jag vet nu så har allt gått bra. Kommer hälsa på om ett par dagar. Så ja LÄNGTAR minst sagt!! Få hålla i den lilla & pussa på honom ;P

Så det kommer bilder senare... Så ni får hålla ut lita, försökte skicka ett foto som jag har i mobilen men lyckades inte :(

Många lyckönskningar till er i från mig!!

Puss lova ya ♥


Kommentarer
Postat av: Dec,

sv: tack ska du ha Madeleine :)

Den är naturlig och fin :)

hihi.. GRATTA SANDRA FRÅN MIG! <3

älskar dig.<3

2009-10-06 @ 12:58:22
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0