Vilken helg! SÅ HÄFTIGT!!

Vart en mycket glad överraskning när jag i fredags morse fick ett sms..

Det var så att i helgen skulle det vara ett seminarium som jag inte skulle kunna medverka på eftersom min ekonomi inte tillåter det. Men då får jag ett sms som sagt av Lisa att pappa inte kan åka med så jag får de istället om jag vill :D

Men hundarna då :S För det var fredag till söndag & vi sover borta.. Men då kunde hennes dotter rycka in som en räddande ängel. Så då var det ingen tvekan. Eller jo en liten hur skulle jag orka? :S

Men vad fan det fick väl tiden utvisa, gör ett försök i alla fall. För detta var precis vad jag behövde & ville! Det är ett STORT seminarium, ca 5000-6000 pers, talare från hela världen. Det är som en rockkonsert i personligutveckling. Så det vill man ju för allt i världen INTE missa!! Det är svårt att beskriva med ord. Tycker att ämnet personligutveckling är MYCKET intressant. Skulle kunna vara något jag skulle ägna id åt i framtiden.

Så tack vare att pappa inte kunde så fick jag chansen. Det var fredag kväll, lördag & paus på eftermiddagen sen startade det igen på kvällen. Sen söndag förmiddag.

Ja kände redan efter fredag kväll att jag hade som träningsvärk i hela kroppen. Men åkte & var med hela lördagen, fick en power nap på eftermiddagen. Men sista 2 timmarna var jag gråtfärdig utav värk! Så idag söndag kunde jag INTE följa med :( Mycket SVÅRT beslut. Men ett viktigt, för jag måste tänka på min hälsa. Ja kan inte pressa kroppen så hårt. Så nu sitter jag & väntar  på att Lisa ska hämta mig...

Känns tråkigt att jag inte kunde vara med idag, men tänker inte fokusera på det utan det jag kunde vara med på. För från första början skulle jag inte ha varit med på alls, men har nu varit med fredag & hela lördagen. :D Nu är jag full med känslor, glädje & energi!

Har haft en underbar helg! Lisa & jag har haft en trvlig helg tillsammans oxå. Nu ska jag få åka hem till mina bebisar, som jag saknar ♥

Tack Lisa för allt ♥

Och ett stort tack till er andra oxå, ni vet vilka ni är ♥

P.S ska lägga in bilder när jag kommer hem på utsikten vi hade där vi bodde, för den är något extra! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0