Tidig morgon

Uppe tidigt idag... Ja i alla fall för att vara jag så är klockan 9.00 tidigt!

Har diskat från middagen igår, hatar att diska! Men vad fan gör man? Det är ju bara att göra...

Så nu sitter jag å väntar på S så ska vi äta lite frukost. För snart, ja om 2 timmar så ska vi vara hos hennes moster & fira hennes kusin. Så det blir lite tårta idag kanske? Ja eller inte förresten, kan ju inte äta grädde. Men det finns säkert några goda kakor.. :D

Får höra av mig sen senare när jag är hemma ikväll. Ska hämta Bazze på väg hem oxå :D Längtar!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hihi ja, lilla Wille är inte så liten längre :D

Hah.. de låter bra de, jag vill verkligen bli ;)



Det är pappa som har lånat den av en kund på jobbet.. Men kan ju höra hur länge han ska ha den ;)

Kram<33

2009-11-22 @ 13:19:10
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: fridalinneajohansson

2009-11-22 @ 16:06:39
URL: http://linneaklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0