Regn, regn & regn.... Men vad fan livet fortsätter ändå!

Ja jag vet inte hur mycket det kan regna nu har det gjort det åtminstone i en vecka varje dag! Man blir ju inte så uppåt av vädret. Det är tur att man har djuren så man kommer ut i alla fall.... För det är inte särskilt kallt ute i alla fall.

Vart en långpromenad på eftermiddagen med Nellie & Bazze. Det hann bli mörkt igen innan vi kom hem. Det är ju redan mörkt innan kl 16 nu, så nu behövs det snö här så det blir lite ljusare ute. Det är ju som oktober väder fortfarande! Men det varkar som att det är så här vintrarna kommer se ut här nu framöver. Förra året fick vi första snön i slutet av nov, men det var med STORA besked! Det var så man inte tog sig ut på morgonen & de kom inte iväg till jobb eller skola.

Sen till kvällen så fick jag sällskap igen utav Elin på promenaden. Hon ville det eftersom hon inte sett Bazze på länge! Så det har blivit våran lilla kvälls tradition. Som vi tänker fortsätta med.

Vi pratade om att designa om min blogg oxå, hon ska hjälpa mig med det.. :D Längtar! Det var mycket länge sen nu jag gjorde något åt den, känns som om det behövs lite förnyelse.... Vet inte hur jag vill ha den riktigt än, men har lite idéer. Så vi får se vad det blir. Det blir inte nu i helgen i alla fall.

I morgon ska jag träffa min syster & hennes lilla Theo. Som nu är 1 månad drygt :D Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0