Nu är han hemma igen!

Nu är min Bazze hemma igen..! :D

Han har varit borta nu sen i fredag hos en vän som tagit hand om honom. När Nellie höglöpte. Nu är det lite lugnare, han kan koppla av utan att pipa hela tiden. Men tänker ha dom skilda även i natt tills jag är säker så det inte händer något oönskat.

Känns skönt när familjen är samlad igen. Nellie var överlycklig att se honom & han henne. Han kom ihåg mig också ;) Så det kändes skönt! :P

Han har haft det hur bra som helst & blivit bortskämd. Men det behöver han. Mycket tacksam för all hjälp jag fått med honom! De positiva är att dom vill låna honom fler gånger, så det måste ju betyda att han skött sig :D

Ett STORT TACK till dig R som har hjälpt mig & även dina barn! Bamsekram till er ♥
Hade inte gått utan er....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0