Nu är det gjort, äntligen!

Sen var jag bara hem & vände. Hämtade Tarzan & Laila sen vidare till vet.

Det var tur att jag hade sällskap med mig till vet för det vart en lång väntetid. Sen lär man sig alltid något nytt när man är där, för de andra som har tid där brukar man byta några ord med. Igår fick jag lära mig mer om Mexikanska nakenhundar. Som jag inte alls har någon erfarenhet om tidigare. Har ju sett några olika tidigare men inte denna ras, denna är lite större än dom jag har sett tidigare.

Vet där emot inte varför dom inte har päls?

Är det någon som vet det? För att allt har ju någon funktion. Så någon förklaring borde det finnas till varför. Tarzan skötte sig mycket bra hos vet, som alltid. Så nu är han äntligen vacc & avmaskad. Idag ska jag även avmaska hundarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0