Mosters stolthet!

Shit det blev en lång dag idag... Första gången jag sitter ner i lugn & ro sen i morse..

Nu är jag hemma hos min syster, hon har flyttat eller håller på. Till ett litet gulligt hus på landet. Det passar henne, Theo & Crosse (hunden). Snart flyttar det in 2 katter också som ska hålla mössen borta.  Theo har jag inte sett sen han var 4 dagar gammal, nu är han 7 veckor & blir 2 mån den 4 dec. Så fort går det & STOR är han!

Mosters stolthet!

Svårt att ta en bild på någon som inte ligger still. Så får ta sen när han sover istället..
Tar fler bilder i morgon, men nu har ni fått sett lite i alla fall...

Bazze är med R hemma den här gången. Så det är bara Nellie med, känns väldigt tomt! Han ju inte träffa honom mycket sen förra gången han var borta. Jag som är van vid att ha honom 24/7 runt mina ben. Men desto roligare sen när jag träffar honom... :D

Nu är jag HELT SLUT!! Ögonen går i kors, kroppen håller inte ihop längre. Så dax att krama kudden nu. En ny dag i morgon...

Sov gott Kramis


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: det är lugnt. Vänner finns för att hjälpa. DAAH ;) ?

Ha de bra nu och hälsa Sandra! puss<33

2009-11-21 @ 10:43:51
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh! Måste bara fråga (även fast det här var ett gammalt inlägg) vart du hittat den där bodyn? :)

Svar: Hittade den på en marknad :-)
Madeleinelife

2013-05-12 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0