Känns rörigt & kommer inte till ro...

Idag har det hänt mycket, men vet inte hur jag ska formulera det i ord eller vad ja ska skriva på bloggen. En konstig känsla. Satte mig här för ett par timmar sen för att skriva ett inlägg, men kom inte på vad jag skulle skriva om, hade ingen lust & kunde inte komma till ro. Men nu sitter jag här igen....

Tog en natt promenad med Nellie, för Bazze är hos en god vän. Eftersom Nellie höglöper & ingen får någon ro eller får sova i huset. Så för allas bästa så får han vara där ett par dagar. Men vi gick en sväng i mörkret, alldeles tyst & dött ute... Men det var ändå skönt att komma ut, Nellie tyckte det var lite konstigt att inte ha sin kompis med sig.... På vägen hem så stannade vi till hemma hos Laila, pratade lite eller det vart väl 2 timmar... Ops.. Som vanligt :P Men det är trevligt :D

Nu är jag hemma igen, trött i kroppen & ont! Vart bara ett få tal timmar sömn på förmiddagen då jag kunde knoppa in efter en ytterligare sömnlös natt. Sen åkte jag & Laila en sväng till staden för att inhandla lite mat. När vi sen kom hem så kontaktade jag R ang Bazze så hon & hennes dotter kom hit & åt middag.. Sen tog dom med sig Bazze hem. Så nu är det lite tomt, men skönt för oss alla. Ska försöka få några timmars sömn nu...




Kommentarer
Postat av: Anonym

De e la bra skönt o få sova ibland...Fasen vad Jane har blivit stor nu..o va gosig hon var o kela med ...;)

2009-11-14 @ 02:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0