Jane är för rolig!

När jag kom hem inatt så mötte Jane mig, då blir man alldeles varm inombords.

Hon är så bedårnde söt! Man får inte nog av henne. Hon fick sova med mig på natten, förra så sov hon i badrummet för att jag ville vara säker på att det inte skulle ske en olycka. För att hon inte skulle våga gå ut i hallen & in i badrummet. Men kunde inte hålla mig att ta med henne in  i sovrummet.

Hon skulle absolut upp på nattduksbordet där mitt vattenglas var, hon gav sig inte!

Hahahaha... Ja höll på att skratta på mig!
Hon gör sånna här saker hela tiden.... Man har aldrig tråkigt med henne i alla fall.

Så så belv det, när hon väl la sig till rätta så låg hon precis vid mitt huvud på kudden hela natten. Hur gulligt är inte det?! :D


Kommentarer
Postat av: Renée

Vilken söt-nöt! När min hund har flyttat till dom himmelska ängarna å jag har flyttat ner en våning så har jag lovat min flicka att hon ska få en katt. Jag vill kanske ha en hund till men inte hon. Hon är en katt-älskare å en katt vore nog enklare för mig. Det krävs ju rätt mycket arbete med en hund å nu för tiden tror jag faktiskt inte att jag orkar med det... Kramis å lycka till med kissen!!!

2009-11-27 @ 22:22:16
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0