Inget bra slut på dagen

Har tagit det lugnt idag...

Funderade över varför jag började få såå ONT?! Jo jag har feber & muskelinflammation igen.. Så typiskt, har massa planer. Var ute på en långpromenad idag med Nellie, inte någe vidare till väder men mycket skönt att komma ut. Men efter jag kom inte så har jag bara blivit sämre. Så nu blir det soffan igen. Har tvättat en maskin men vet inte hur jag ska bära mig åt för att hänga den? Kan ni förstå jag funderar över något som att hänga en maskin tvätt & så funderar dom på vad jag ska jobba med.. & dra in ersättningarna..! Helt sjukt! EN J*A maskin tvätt..!!!! Kan inte fatta det själv så hur ska någon annan kan förstå mig? Det är svårt ibland att tänka hur min vardag ser ut i dag mot 5 år tillbaka. Det är ju inte samma liv i alla fall som jag levde då.

Jaja, ska försöka få några timmars sömn om ett tag för det blir ingen kvällspromenad som jag hade tänkt mig :( Skit också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0