Finalen avgjord i körslaget

Vilken tur att OLA vann i KÖRSLAGET!!!

Ola vann Körslaget.  Foto: TV4/Erika Rydberg

Jag har hållit på dom sen det började, hade helst sett hanns kör med AMY kör i finalen men så vart inte fallet. men huvudsaken vara att OLA´S kör vann! Eller vad tycker ni?

Jag gillade deras kör pga att jag tyckte Ola var bäst på att leda en kör & ta fram stämmor. Sen lät det förbannat bra! Han valde rätt låtar, gjorde rätt som inte hade solister med. Många gånger gjorde det att det lät falskt i de andra körerna. Sen var det häftigt att våga ha en manskör.

Synd att det tar slut så fort...

Vad ska man titta på nu på lördagkvällarna, har ingen koll på vad det är som börjar nu?.. Men det kanske fortsätter danskampen & det skulle jag kunna följa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0