Feber, ont & ont....

Vart inte något bloggande igår, orakade inte. Låg på soffan hela dagen somnade inte förns 4 på morgonen så var minst sagt trött!. Har inte sovit på 3 nätter. Sen hade jag faber, ont överallt & huvudet bulltade. Så var inte i form helt enkelt.

Tog mig ut på kvällen med Nellie, jag & Elin hade bestämmt tidigare i veckan att ta en promenad tillsammans. Så vi kunde prata lite, har inte setts på ett tag.. Men det var skönt, för hade absolut inte kommit ut utan Elin! Men nu gick vi en runda på 40 min. Det är alltid lika skönt att komma ut vilket väder det än är. Trevligt att få en pratatund. När jag kom in igen vart det soffan igen.. Sen har jag väl legat här kan man väl säga. Inte så mycket bättre idag. Får ta en dag i taget & vila tills kroppen är återhämtad.


Kommentarer
Postat av: mathilda

Hej!!!

Jodå,det är sådär. Känns ganska tungt just nu med värk och luxationer. =/ Men det måste gå ändå...

Hur är det med dig? Kram!

2009-11-16 @ 20:03:55
URL: http://thildasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0