En trevlig dag med mycket gott å äta.

Jaha nu är en ny vecka påbörjad & måndagen är slut....

Idag var en hemsk dag att vakna! För det första var det storm ute, så skulle jag kliva utanför dörren så skulle jag blåsa bort! Sen hade en ont i min axel/skuldra & upp nacken! Vet inte när det ska ge sig??... :S Så hade svårt att ta för mig någonting att göra...

Hade tänkt höra av mig till min vän Jennifer... Men innan ja hann så gjorde hon det istället.. Visst är det lustigt för det är ofta det händer mig. Gör de för dig med?

Så det vart en spontan fika hos henne eller hon bjöd mig faktiskt på ost & kex :D Det var inte igår man åt det... Mycket gott, gillar även att äta under en längre stund & småplock. L bjöd Bazze på det mesta ätbara & han är ju inte dum heller för han vet ju om vart han får godsaker. Vi pratade mycket som vanligt ;P

Eftersom klockan var mycket redan när jag kom dit så hann de bli dax för middag... Så hon skulle göra i ordning åt L. Men medans hon gör det frågar hon om jag vill stanna å äta tillsammans med dom. Vilket ja tackar ja till :D Så det blev pommes, kebab, vitsås & grönsaker till middag...

Ja sen efter några timmar till som gick så bjöd hon mig på te & kaka... För det är svårt att dra sig hemåt när man har trevligt & ingenting att passa... Så det blev lite mer än en fika kan man säga ;)

Tack för en mycket trevlig dag & gott å äta ♥ :D

Så var hemma strax efter 21 & kom dit strax efter 15.. Men timmarna bara försvinner när vi umgås. Men det är väl så det ska vara... På söndag blir det väl bandy tillsammans, nu drar den sesongen igång igen :D Hennes sambo spelar & mina bröder spelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0