Drömde jag eller..?

Hej hej...

Är uppe tidigt i dag, men inte frivilligt...

I morse så ringde det på dörren, men ja var inte säker på om det var i min dröm eller om det ringde på dörren. Men när jag kisade med ögonen så stod Bazze & tittade ut mot ytterdörren, så då kunde jag dra slutsattsen att det gjorde det & inte i min dröm. Men vem kommer till mig 8.20 på morgonen??...

Ja har en vän som brukar dyka upp ibland på morgonen när hon har jobbat & har vägarna förbi..
Men idag var det inte hon utan Lisa´s dotter som hade missat bussen & stod här ute å var ledsen. Så det var ju tur att jag bor i närheten & är hemma...

Så hon fick komma in till mig & vänta på nästa buss som gick. För jag var inte i form för att kunna köra henne :( Men det var trevligt med lite sällskap.

Så när jag gick med henne till bussen passade jag på att gå en liten promenad med hundarna. Så nu är man urblåst kan man säga...

Ska om någon timme åka för att  fira en kompis & hennes son som har fyllt år. Det var mer än ett ½ år sen vi träffades så det ska bli kul att ses igen :D Det har helt enkelt inte passat att ses, sen är det så att tiden springer iväg... Men idag äntligen!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman. Nu var de länge sen vi pratade igen!!!

Hur mår du? hur har du det ? Även fast vi bor typ 11 meter ifrån varandra så ses vi så sällan. Sjukt egentligen..

Jag har två frågor! hiih.

Först, hur går de med sminket? jag vet att jag tjatar.. men undrar bara.

Sen två, JAG har kommit på att jag vill göra en sån där cool slinga som du gjorde på mig förut du vet? fast i luggen mera, och en lite rödare nyans. Tror du att jag skulle passa i det? Jag har en bild på datorn, precis hur jag vill ha de. Men du kan ju få se den när du är inne på msn eller nått!

Vi ses, va rädd om dig. Och pussa djuren från mig!



PUSS , älskar dig <3<3<3

2009-11-03 @ 18:51:57
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0