Kunde inte utföra mina uppdrag idag...

Haft en skön dag hemma....

Hade svårt att somna som vanligt! Så det var skönt att jag inte jag hade något inbokat idag. Så sov in på eftermiddagen. Vaknade sen till liv fick i mig lite att äta. Sen kunde jag sätta i min ytterlampa på baksidan som inte har fungerat på minst ett år. Glödlampan köpte ja hem för någon vecka sedan. Men problemet är när man är så seg på förmiddagen & det tar tid att komma igång så när ja är "pigg" så är det mörkt ute. Men idag fick jag dit den :D Så nu ser man ut... & kan se hundarna oxå när dom är ute, en fördel!

Passade på att plocka ihop lite där ute eftersom man vet ju inte, vilken dag som helst ligger det snö på backen... Så nu är Nellie´s leksaker tvättade... & tog in 2 st lyktor, rengjorde dom å ställde dom på framsidan istället...


Tyvärr så blev bilden väldigt mörk så var tvungen att redigera den...



Efter jag hade pysslat lite så tänkte ja att det var ett bra tillfälle att åka till vet på drop in. Hon har det på tis & ons väldigt bra! Så packade iväg katt & hundar... Upptäckte igår att Tarzan hade mask så skulle köpa medel för det, men eftersom han inte har blivit vacc i år så tänkte ja  att jag gör det när jag ändå åker... Men när jag väl är framme så är det svart! Ingen där... Det var stängt idag & hon har nästa drop-in nästa onsdag. Vet inte varför? Men det är 2:a gången det händer mig nu. Så nästa gång får jag ringa å kolla om hon har talat in på telefonsvararen, så jag vet säkert...

Det är så typiskt när man tar sig iväg & så blir det inget. Det var som tidigare idag när jag skulle boka tid hos läkaren som var mitt uppdrag denna dag. När jag kommer till telesvaret så har dom stängt telefontiden tidigare idag pga vacc... Så det gick inte vägen heller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0