Usch, fy & blä

Har inte varit på topp idag :(

Mår skit, så ont överallt! Svårt att gå, huvudet värker, klarar inte ljus eller ljud. Nacken ska vi nog inte tala om..!

Så det har varit en dag på soffan, busat lite med Jane liggande, hon har sovit med mig... Tur att jag har djuren, det är dom som är solstrålarna i mitt liv!

Orkar inte vara stor & duktig i dag... Skulle vilja ha någon som håller om mig, någon som man får lite kärlek & energi av. Hoppas på en bättre dag i morgon när jag vaknar...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Och tack för din snälla kommentar!



Jag hade också en katt som hette Tarzan! Världens finaste, som blev hela 18 år gammal :)



Får jag fråga hur det gick till när du först misstänkte EDS och hur du fick din diagnos?

2009-11-27 @ 08:47:29
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0