Jane har flyttat hem!

STORA DAGEN DÅ JANE FLYTTADE HEM!

När jag åkte hem idag så passade jag på att ta med mig Jane hem, nu är hon 10 v & hennes mamma har flyttat tillbaka till stallet. Så nu är hon en i familjen :D

Sååå söt! Och så liten, man är ju van vid Tarzan....

Tog in henne först så hon fick kolla runt, sen tog jag in hundarna...

Första stegen i sitt nya hem


Kollar in dofterna i hemmet...


Maten vart godkänd :D


Så när hon hade gått husesyn så hoppade hon upp för att vila sig...


En liten power nap, man blir trött av att flytta...

Efter ett par timmar kom även Tarzan in.

Det tog tid innan Tarzan fattade, jag fick verkligen visa honom! Så här såg deras första möte ut... Var förvånad av att det inte vart något fräs eller någonting.

Men efter 20 min kanske då kom det! Han fräste & morrade åt henne. Ville inte ha henne här & Tyckte hon var hemsk... Sen vart han sur, ville gå ut, satte sig bakom tv bordet & lät illa om hon närmade sig, gick in sen å lag sig i badrummet. Men nu har han kommit ut därifrån & ligger i hallen, i öppningen till vardagsrummet så han har koll på henne....


Så nu tittar dom på varandra i alla fall utan att han låter illa...


Så SÖT! Hon satte sig där för att kolla mig när jag sitter vid datorn...

Ja det kommer nog bli bra det här oxå om Tarzan får lite tid på sig. Klart det är jobbigt, han är rädd att han ska bli bortglömd. Nu har han kommit så långt att han är tillbaka i vardagsrummet igen, fast denna gång frivilligt...


Kommentarer
Postat av: Katta

Gudars så söt hon är!

Eftersom Tarzan stuckit på äventyr innan så skulle jag hålla honom inne en vecka eller så nu. Då måste han vänja sig vid henne. För om han inte måste det kan det hända att han sticker igen...

2009-11-25 @ 17:56:26
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Sofie

Haha! Nu har jag ju inte sett så mycket av din Tarzan, men han är väldigt lik min Tarzan! Har du inte fler bilder, så jag kan få se? :)

2009-11-29 @ 20:47:43
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0