En bra dag men ett tråkigt slut

Har varit en lång dag idag.

För en gång skull så tog jag mig till affären idag på förmiddagen, brukar normalt inte komma iväg förns på eftermiddagen när jag har vaknat till liv.

När jag kliver in i butiken så sitter R & hennes son där å tar en fika. Så det var så passande att jag kunde göra dom sällskap med en kopp kaffe... Vart en liten prat stund för att sen ta en sväng i butiken & inhandla nödvändigheter. Hade inte bråttom heller så tog tid på mig, skönt att slippa stressa.

När jag kom hem sen så tog jag tag i å bytte ytterlampan på framsidan, det är ju SÅ svart när man kommer hem. Så man ser inte vart man ska sätta i nyckeln. Men det var ju inte så bra, lampkåpan var mycket tung & eftersom jag redan hade extremt ont i nacken så gjorde det inte saken bättre. Sen höll jag inte på att få tillbaka lamapan pga att den var som sagt så tung att hålla med en hand. Men nu är det gjort i alla fall! Phu...

Sen när kvällen började komma & det var dax för kvällspromenaden så loggade min Elin in så passligt :D Då frågade jag henne så klart om hon ville göra mig sällskap. Vilket hon inte tvekade till, trots att hon var färdig för sängen. Men följde med mig i stället, vi gick väl närmare 1 tim idag oxå.

När vi skulle vända så fick Elin tvångstankar & var tvungen att nudda skylten innan vi gick, men sen var hon tvungen att ta på alla. Jag fotade henne, men det alldeles för mörka så man ser inte :( 

När vi hade 600 m kvar så kände jag av bäckenet. När jag nästan var hemma kunde jag knappt gå!! När jag sen var inne så var det värre än värst! Grin färdig för att det gör SÅ ONT!!

Det är resultatet av att jag har handlat & gått en lång promenad idag. Gick upp lite tidigare & har inte vilat tillräckligt. Då blir det så här. Det SUGER!!! Så får se om det kan bli någon prommis i morgon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0