Borta bra, men hemma bäst.

Borta bra men hemma bäst!

Mycket kul & skönt att komma bort lite... Det är roligt att få träffa min syster & Theo, få lite mera tid tillsammans. Vi har kunnat prata om sådana saker som syskon/systrar gör... Vi har ju inte gjort så mycket under helgen, men det händer ändå någonting hela tiden när man har djur & barn. Inte för att man måste göra någonting, ja tycker att det är skönt att bara vara & göra det man känner för stunden. 

Theo blir ju så stor nu från gång till gång när man ser honom :D Det är roligt när han utvecklas! Tack syster yster för allt i helgen! ♥

Innan jag åkte hem så var vi på kalas hos S kusin. Åt goda bullar & tårta...

Födelsedagsbarnet & Crosse

Men stannade inte så länge, för jag ville köra hem medans det var ljust. Sen blir det inte så sent när man kommer hem heller.

Var förbi & hämtade upp Bazze hos R. Vart bjuden på fika där & vi fick en pratstund också. Hundarna var lyckliga att träffa varandra igen!
Tack så mycket för hjälpen med Bazze!!

Nu sitter ja i min egen soffa igen... Trött.. Så det blir inte så sent ikväll.


Kommentarer
Postat av: Renée

Visst e det roligt att hitta på saker! Men det är lika roligt att komma hem till sitt eget lilla krypin å dra en filt över sig å bara njuta... Som sagt: hemma BÄST! KRAMIS

2009-11-23 @ 09:15:10
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0