Blir man trött på FK eller?!

Kom på att FK ringde mig igår... Angående ett möte på AF.

Det var de jag pratade om för några dagar sen.. Hon kontaktade mig nu för att tala om att jag hade fått en tid men att den inte stämde Så jag kommer få en ny tid. Men fick lite panik när hon sa att det var ett överlämningsmöte jag skulle på. Då sa jag att då vill jag att min läkare är informerad. För i mina öron låter det som om jag sak bli överlämnad till AF för att arbeta.

Men så var inte fallet, det är ett infomöte hur det kommer se ut nu framöver & om jag har några frågor. Så det var ju skönt men för ett kort ögonblick kände jag paniken  växa inom mig..!

Men säger hon i nästa mening att min ordinarie handläggare kan inte medverka. Orsaken var att hon är så långt bort & därför har en annan fått detta uppdraget. Men det tycker jag låter väldigt konstigt!!! För om jag har en handläggare så är det den jag ska ha. Det kommer ju vara långa resor för henne varje gång! Så varför ha henne överhuvudtaget då?!

Fattar ingenting?!.. Men det är som vanligt med FK. Det är aldrig någon ordning.

Men det spelade ingen roll denna gång för det vara bara ett infomöte. Men för mig spelar det roll! För det är olika människor hela tiden! Blir så trött.... Man blir ju förbannad!!

Så vi får se nu när det kommer en nytt brev hem om en tid... Så får vi se vad det handlar om...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0