Blir en lång dag, men rolig....

Nu sitter vi i soffan & slappar...

Har sovit kvar hos Ruedee i natt. Ska snart hoppa in i duschen, så man vaknar till liv igen. Sen blir det väl en promenad med hundarna, får sällskap Ruedee & hennes barn. Får hjälp av dom att handla idag, det kan behövas. När jag har svårt att bära, har inflammation igen i min axel & nacke.

Senare idag ska jag på födelsedagsmiddag. Min mammas sambo fyllde tidigare i veckan & min bror fyller i morgon. Så denna gång slår vi ihop det hemma hos min mamma. Så det blir en lång dag idag... & en lång dag för Jane att vara ensam. Men hon har massa leksaker så hon klarar sig, dessutom så skulle Elin gå ner å titta till henne.

Vi hörs senare, kommer kanske med lite bilder då från kalaset.

Ha en skön söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0