Hur kan det ta 5v att få ur sig det...!!!

Somna på soffan igår, när ja sen efter en stund var jag för trött för att orka flytta mig till sängen. Vilket jag ångrade på morgonen efter...
Då jar hade ont överallt i kroppen, hundarna hade varit på mig ett antal ggr för att få upp mig dom skulle ut & in hela tiden...

Denna dag fyllde min granne Laila år så var över å grattade henne tillsammans med Ruedee & hennes barn.
Mycket god frukttårta!!

Sen hade jag turen att få skjuts upp till stallet av Ruedee så hundarna fick springa av sig...
Har under denna helg försökt lägga så mycket som möjligt bakom mig & njuta.

Men i morgon är det tillbaka till verkligheten!!
Har tid på f.m hos min husläkare, då jag hoppas på att få med mig bla ett sjukintyg.
Som det visaar sig nu vara hennes uppgift efter 6 samtal under 5 veckor till sjukhuset där ja låg!
Så jag kan få pengar ifrån FK & kunna betala mina räkningar.
Sen är det en del andra saker som jag ska ta upp, men gissar att dom som vanligt bara har satt upp en ½ timme.
Vilket är för lite, för varje gång är det sååå mycket som vi ska hinna med. Men som sagt det viktigaste är att jag får ett sjukintyg.
Men fattar ingenting för alltid annars så är det läkaren på sjukhuset som har behandlat en som skriver ett  intyg & behövs det förlägning så tar husläkaren över detta.
Men det tog dom 5veckor att kläcka ur sig detta!!!
Så håll tummarna för mig i morgon.
För annars vet ja ginte vad jag tar mig till?!
Ska även lämna blodprover för att kolla mina hormonvärden & kalkvärden.

Det ser ut som planen för tillfället är att sjukskriva mig igen, men  problemet är att jag får bara ersättning utav FK fram till 010110 ovavsett...

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen, så  ja har allt med mig.
Farfar hämtar mig vid 9 tiden så tidigt blir det.
Bazze & Nellie ska vara hos Laila.

Natti natti..

Love Madelenie ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

Håller tummarna hårt!!!

2009-05-04 @ 09:55:20
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0