Ett gott skratt förlänger livet!

Sen när jag kom hem ifrån utflykten, var jag bjuden hem till faster på mat.
Ruedee & hennes barn var också där.
Det vart grillat med tillbehör....

Men vi hade trevligt & roligt höjde stämmningen med att bjuda på oss själva, så det vart mycket skratt.
Glädje tårar också...
Man behöver inte blanda in alkohol för att alltid ha kul.. ;0)
Tänkte dela med mig en del utav det som fastnade på bild...


Här gör Ruedee det klassiska försöket att kyssa grodan för att få prinsen.
hihihi.... Det har inte dykt upp någon än vad jag vet, men ett gott försök.


Här hittar vi kändisen & fotomodellen Ruedee.
;0)


Ja efter ett antal försök att få ett kort på mig så var detta det bästa.
Ruedee skrattade så, så hon kunde inte riktigt hålla kameran stilla...
Ja, om ni undrar så är de servettar jag har bakom öronen, fint =0) ;0)
Försökte efterlikna modellen ni såg innan.
Lyckades jag? ;0)

Ja, ni vet säkert hur det kan bli ibland att man fnittrar & utav det blir det en massa tokiga saker.
Det var mycket runt omkring som är svårt att beskriva tyvärr, hade önskat att det gick.
Men vi kunde tyvärr inte dricka =0(, så då ser man till att har roligt ändå...  ;0)
Vilket går.


Det är inte lätt att få Ruedee nöjd & mätt, så det som fanns kvar var smöret....
Men....


Hon ville inte slemma ner smörkniven så tog fingret i stället....
Nej skämtosido!
Hon gjorde det inte, men vi skrattade minst sagt.
Vet inte om det säger er så mycket dessa bilder men vi bjuder på detta.....

Ett gott skratt förlänger livet!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0