Stil 4 av bilderna

Nu kommer de 4:de stilen.

Bild 1
Hihhi

Bild 2
Mina underbara, sköna Björn Borg skor.... Tyvärr inte lika bekväma då =0(

Bild 3

Bild 4
Samma som förra fick räkna in så jag skulle kunna stå i dena pose..

Bild 5
Var inte riktigt meningen detta, höll på att ramla när jag skulle göra denna pose......
& detta fick såklart Elin med på bild....

Bild 6
Ja precis denna pose.... & nu lyckades jag  =0)

Bild /
Tycker det var skön stil på denna bild!

BIld 8
Ville ha en lite romatisk stil med ljusen....

Bild 9

Bild 10
LOVE ♥

Bild 11
Sen fick min ängel, bäbis Bazze vare med också påp slutet såklart... =0)

Ja som sagt det vart toltalt över 300 bilder tillsammans, i detta inlägga vart det 11 & förra 16.
Så det finns fler...
Men måste sprar lite också ;0)
Hade en mycket kul stund & vill göra om det, detta var 2:a gången för mig.

Vilken/vilka bilder gilla du bäst?
Vilken stil tyckte du bäst om?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0