Dubblat dosen igen....

Nu har jag ökat min dos idag till det dubbla på kvällen, sen ska jag även ta det morgon efter 3dagar....
Så får vi se hur det blir, om det ger någon värkan...
Har inte märkt något än.
Har inget förtoende för den läkaren jag har nu på smärtkliniken.
Sa i alla fall till henne, att om vi ska kunna ha ett sammarbete så måste hon läsa på.
Blev stolt över mig själv! =0)
Då svarade hon mig "att hon hade läst på, på internet."
På socialstyrelsen, så vi får se vad som händer med det.
Men hon fungerar bara som en konsult, så ja ska inte tillbaka. Så nu hörs vi med jämna mellanrum för att kolla av hur medicinen har påverkat mig.


Kommentarer
Postat av: sussi

BRA gjort! Du har inte möjlighet byta läkare där? elelr säga att henne att hon ska konsultera en som kan om din sjukdom!!

2009-05-30 @ 23:06:40
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Katta & Doriz

Duktig Madeleine!!! Ge läkaren länken till Suunaas sykehus också. Den har ju ännu bättre info. För på socialstyrelsens sida är det lite klent tycker jag (och det är den sida i Sverige som har bäst info...)

2009-05-31 @ 11:10:04
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0