Ja som man säger ett gott skratt förlänger livet =0)

Ja som ni kanske har märkt så är det så att när jag och Ruedee umgås blir det drama av någon anledning! =0)
Vilket även hände idag, så vi fick oss mycket goda skratt.... hihhi
Hon skulle ju som sagt hämta mig, hade barnen med sig. I bilen hittar jag en doodi som jag & Kim börjar leka med. Då gör hon en mycket rolig sak med den så jag & Ruedee eller alla får oss ett riktigt härligt skratt.....



Ja detta är en doodi eller hur det nu stavas. Gjord av an ballong med mjöl i & garn på huvudet. Som man kan forma till mycket roliga saker. Vi kallade det vårtan ;0)
Det är Kim som har gjort detta, sen ska Ruedee göra likadant & prövar sig fram......
Hon försökte & tryckte men lyckades inte..


Som slutade så här... HAHAHAHAHAHA
Hon visste inte om hon skulle skratta eller bli förbannad. Men eftesom alla andra långdubbelvikta så hängede hon på =0)
Ja ni ser ju själva mjöl överallt!!


Helt otroligt hur mycket en ballong kan innehålla...!
Så det var bara att....


Efter pizzan vi delade på, så fram med dammsugaren...


Ja inget ont som inte har något gått med sig....
Hon fick ju bilen städad ;0)

Ja vi fick oss minst sagt ett gott skratt.

Och ett gott skratt förlänger livet =0)

Love Madleine

Kommentarer
Postat av: sussi

haha..Ett gott skratt förlänger livet säger de ju :)

2009-05-21 @ 11:13:23
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0