Tomt i natt utan...

Ja som ni kanske vet så löper Nellie, nu har Bazze haft det jobbigt.
Han kan inte koppla av & sen piper han en del..
Så för hans egen skull, så han kan slappna av & eftersom jag inte mår bra heller.
Så erbjöd sig Ruedee sig att ha honom en natt & pröva. (eftersom Simon är allergisk också).
Saknar honom grymt mycket, sjukt.
Man känner sig nästan löjlig...
Men jag vet att han har det hur bra som helst.
Har pratat med Ruedee & han har det jättebra. Lugnare nu, har sprungit några gånger till dörren.
Jag hoppas att Ruedee får en lugn natt.
Och inte han får hemlängtan....



Nellie var lite fundersam också, fattade inte vad som hände. Sprang mellan dörrarna & ut men hittade ingen Bazze.
Lag sig vid ytterdörren, efter 1timme kom hon in til mig...
Tarzan har ju inte varit hemma på 1 vecka heller, så är väldigt tomt här!

Men nu måste jag sova...
Natti, natti....
Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

svar:

Jag är klassad som smältpatient. Inte utredd ordentlig ännu har kämpa sen 03. De trodde först de var bara en nerv som skadades. Men den form av skada skulle läka på 1 år ca. Men jag har blivit värre med värken i kroppen, tappa hår, viktnedgång som sen kan svänga till uppgång, magproblem mm. De ville ju skylla de på psykisk många gånger men jag är ordentligt utredd på den fronten med och de finns inga depressioner eller likande bakom detta.



Men de tog över 20 år för dom att diagnostisera min mamma att hon har inflammatoriska leder så hopp finns ännu. Men jag ska söka mig till en privat smärtklink den 1 juni då de öppnar igen för utredning.



De har bara klassa mig som smörpatient och sagt att de finns en viss % man aldrig får veta varför kroppen ger upp och att man får en massa smärta.

Viss dela av smärta komemr av nervsmärta som har sitt ursprung där jag skada mig.

2009-05-21 @ 15:05:59
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0