Var länge sen...

Ingen bra dag....
Har inte kunnat göra någonting, slut i kroppen & höger handled kan jag inte röra. Har molande värk i den hela tiden!
Det var länge sen jag kännde så i handleden & att det håller i sig.
 
Så idag har hadledsskyddet på höger hand suttit på hela dagen, för att det inte ska bli värre i alla fall.
Normalt har jag dom på nätterna för att skona handlederna, (på båda).
Men kan ju bara röra fingrarna i denna, men det är väl det som är meningen...

Så eftersom jag går på kryckor har jag svårt att ta mig fram med en hand....
Men som tur är så som ja har sagt tidigare så är det som om mina hundar förstår.
Dom gör inget väsen för det....
Målet för dom idag var att klippa klorna, men flyttar det till i mrogon.

Just det, lyckades fixa 2st nya sommardäck.
Ruedee var i Hallsta så fick hem dom idag också =0)
Så nu ska ja lösa någon som kan sätta på dom åt mig, eftersom ja inte kan själv nu.....

Blommaorna har fått vatten ute idag, så dom är nöjda =0)

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia Mamma med Mera

Har likadant handledsskydd jag.. fast svart och jag har bara på höger hand, men dom är superbra!!!

2009-05-17 @ 23:06:14
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0