Lisa´s födelsedag =0) Grattis!

Har haft bättre dagar....
Försov mig.... Vakande klockan 12.30 & skulle fira Lisa 14.00...
Stressad JA, för att jag höll inte på att komma ur sängen & kunde i stort sett gå!
Men ville visa min vilja, & envis som man är så tog jag mig iväg.
Mycket för Nellie & Bazze´s skull också, så dom kunde få springa fritt...
Men såklart för din skull också Lisa!

Mycket trevligt, god smörgårdstårta & fika.

Tänkte dela med utav lite bilder....

Underbart väder, barnen & ungdomarna spelade fotboll.

Jag, Fille, Bazze & Nellie satt i eftermiddags solen & njöt....


Dom har riktigt kul, förr var man med nu är man den som sitter brevid....


Emil går balnasgång....  På bindbommen... Har han bra balans måste jag säga för det tog ett tag innan jag tog kortet!


Prins Bertil. Min Bazzelito alltså ;0)

Bilden på min Prinsessa vet jag inte vart den tog ivägen =0(...
Bara borta...


Kommentarer
Postat av: leo /Léontine

fina kort på våra barn! (emil,sebastian,oscar)

dom vill jag ha dubbletter på :O)!

kramix pårej sessan!

2009-06-01 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0