Fått sett något som aldrig tidigare gjort...!

Dagen var lite seg i starten, eftersom jag har en fortsättande tred i lite sömn.
Men när jag klev upp så var det bara att sätta på bikinin & sätta sig i stolen för att äta frukost.
Gav även min fåglar lite frukost, då när jag tittar ner i rabatten så får jag syn på en snigel som sen visade sig var 2st...
& inte nog med det, dom hånglade också! =0)
Har aldig sett det förut...
Har ni?

Fcik bild på det, så för er som inte har sett det så får ni se det nu ;0)


Så söta...
Ni ska få en liten närmare titt också ;0)


Ja, intressant...
Vi har mycket vinbärssniglar här ute. Men vad jag kan minnas så har jag inte sett detta tidigare.
Så var tvungen att ta bild & visa er också.
Så det var starten på min lördag.


Sen var jag tvungen att ta med en bild på dom vackra gullvivorna som blommar nu.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hi hi, men Madeleine! Porrbilder på bloggen! Sniglar som gör på det viset gör det för att det ska bli fler små sniglar... De PARAR sig! fniss Vad fin bloggen har blivit, förresten! =0) Kraaam

2009-05-17 @ 02:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0