Dagen efter... Bjuder på lite bilder också ;0)

Dagen efter vart en soft dag...
Frukost ute i solen =0)

Sola lite, pyssla om hundarna. Ruedee hjälpte mig med disken & lite runt omkring...
Det känndes som om jag hade blivit överkörd av en ångvält i kroppen!
Vi tog dagen som den kom...

Tog lite bilder under dagen...

Tyvärr inte så bra skärpa. Men vill visa den ändå, detta händer när Nellie & Bazze sätter sig vid altandörren, för att få gå ut  & så blir de så här med Nellie av någon konstig anledning. Men jag skrattar varje gång, för hon tittar fram som ett fån under garedinen...


Om ni inte ser det sä är det Tarzan på bilden..
Han har av alla atällen lagt sig bland mina rena kläder..
Har hela sängen, soffan.... Men nej bland mina kläder ligger han.


Tänk vad kul man kan ha med bara lite klädnypor...
Här testar Simon vart man kan sätta dom & vart det gör ont & inte...
Just nu i öronen, Nellie syns i bakgrunden.


Bazze går med på det mesta, här har han mina tofflor som Simon & Kim har placerat på honom.
& inget säger han utan bara ligger där...
Han é inte som alla andra hundar....


Nu sitter dom på mig istället, vad gör man inte för ett barn ska skratta.
Simon hade mycket kul.... Då har även jag kul =0)


Innan Ruedee & barnen skulle åka hem så tog vi oss till lekparken för att rasta hundar & barn ;0)
& för att njuta av den sista underbara solen för dagen..!
Helt plötsligt står Bazze uppe på bordet där ja sitter....


& i nästa ögonblick är även Nellie på bordet. Inte nog med det, då sätter hon i gång & ska brottas...!


Man har aldrig tråkigt med dessa hundar...
Det händer saker hela tiden....
Kolla in Nellie´s ansiktsuttryck, hihi....


Han ger sig inte, detta är inte vid samma tillfälle som första bilden.
Nu pustar han ut efter en match med Nellie, Ruedee & barnen...


Sen hittar Nellie gammalt härsket fågelmat.
Hon är mycket stolt & glad, men inte hennes matte...
Då efter 2 timmar så började solen gå ner, så då tog vi oss hem igen.
Ja det var våran dagen efter valborg...
Mycket frisk luft, sol & skratt...
Skönt att tänka på lite annat för en stund.
Det är djuren som gör att ja överlever & mina goa vänner som ställer upp för mig!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0