Utan spis!!! minst 6dgr....

Min dag började tidigt idag...
07.00, elektriker skulle komma för att kolla min spis.
Han konstaterade att det var ett el fel, så det betyder att den ska bytas ut.

Hyresvärden ringer mig senare, frågar då om ja har en micro?
Ja, men jag brukar laga maten på spisen...
Ja jag hör av mig på em så ska ja försöka ordna en kokplatta.
Men tror ni det hände...!!
NEJ!
Så nu har jag ingen spis, på onsdag får jag den nya...
Det var den första tiden, frågade vems skylldighet det är att jag har en spis nu temporärt?
Då svarade han att det är min hyresvärd.
Så fredagsmiddagen blev havregrynsgröt i micro.... Kul, NOT!!!
Vad gör man?!

Dom har ju stängt nu i helgen...

Så det är vad jag har orkat med under dagen...
Låg en stund i solen, men sen somna jag på soffan, sååå trött!!

I mrogon har min syster Felicia uppvisning med dansen, så det är vad som står på schemat.
sov gott...

Love Madeleine ♥


Kommentarer
Postat av: ElinPelin

sv: jag ska vara ego så det bara skriker om det! OCH JA SJÄLVKLART SKA DU HÄNGA MED OSS MED BÅTEN I SOMMAR :D

smsa när du vaknar så ska vi kirra en ny design åt min prinsessa :)<3

2009-05-09 @ 10:46:38
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Hilda

sv: mjo det är det, jag var med i publiken under inspelningen till talang och det som var med på TV är bara det snälla. Eller asså min kompis dissade bert hårt och det klippte dom minsann bort.

2009-05-10 @ 00:28:05
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0