Sammanfattning av 30/5

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår....
Men vaar helt slut!!
La mig ute i solen kl 12.00....
Sen vart jag kvar där tills klockan var ca 17..
Då somnade jag på soffan!
Sen vart jag väckt utav telefonen, ovanligt. NEJ...
Sen var Oscar & Alexander förbi & tittade på Ice age med  mig.
Men vet inte om jag hade mina ögon öppna hela tiden.... :S

Sen rätt som det var så klampa Chris in här full & 2 kompisar med sig...
Ok, men grejen var att komma in till någon & sen inte kunna hälsa på den som bor i huset.
Det gör i alla fall mig myclet arg.
Vet inte vad du/ni tycker?
Talade om vad jag tyckte & att det var respektlöst, men vad ger det att prata med människor som  druckit...
Ingenting!

Åter en sen natt!!!

Så dom gick så småningom...


Kommentarer
Postat av: sussi

Jag hade stoppa en fot i häcken om någon betedde sig så. De kallar jag respektlöst mot den som bor där !!

2009-06-01 @ 23:14:19
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0