Premiär middag...

Blev bjuden på middag idag av Elin´s mamma.
Vi satt   ute & åt på framsidan vid mitt nua bord =0)
Vå får se när skiljeväggen som jag också fick kommer upp...
Hoppas snart, kommer bli sååå bra & mysigt!
Det var så sjukt mycket mygg!!
Vi fick gå in, men jag har ju den fördelen att inte bli biten utav myggen, som vissa andra ;0)
Men vi satte oss framför tv & svulla godis till talang.

Nu har jag lovat Elin att jag ska lägga mig i tid, så tänkte göra ett försök att sova...
Vi får se hur det går?!
Men kan inte ha det som jag har haft det.....!!!
Så nu är det Natti, natti... kl 01.05


Kommentarer
Postat av: sussi

huvva för mygg..Har än vart skonad detta år. Ifs bor vi ju i stan ..;)

2009-05-30 @ 23:05:13
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0