Nostalgi, som höll på att sluta i trashegi....

När jag ska leta fram dessa snäckor, som jag beskrev i förra inlägget vad jag ska ha dom till.
Som ja hittar längst ner, in bakom under allt i förrådet.
Men innan jag kommer fram till dom så stöter jag på en hel del annnat.
Hade inte så mycket tid nu, men hade kunnat blivit kvar länge....
För i kartongen innan så hittade jag en massa nostalgi saker som suddigummen jag samlade på som liten, hårspännet ja hade på mamma´s & pappa´s bröllop, bokmärken, kulor, kort/brev, saker jag sydde på slöjden i 4-6....
En massa roliga saker.
Vad kul det är att man har en del sparat, för när man tittar på dessa saker som inte är märkvärdiga för någon annan så dyker dofter, minnen & det händer en massa inom en själv!
Så kul!!
Vissa saker tog jag in, som andra barn kan leka med när dom kommer hit, för jag har en låda med saker.
Allt ser i stort sett orört ut pga av att jag var så rädd om alla mina leksaker när jag var liten.

Sen när jag ska ta mig ut, över allt med saker & krykor tappar jag påsen med snäckor.
I påsen låg även stenar, som landar på ett betong golv. Så en hel del går såklart sönder....
Men slängde inte detta, för har en idé om att skapa något med detta också.
Kanske ett hjärta av dom trasiga snäckorna, men tillsammans med bitarna forma det.
Det återstår att se....

Nej nu blir det sängen nästa...
God natt, sov gott!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0