Naturen är vacker

Tänkte bjuda på lite bilder att njuta av:


Detta är min naturrabbat på baksidan...
Där växer bla liljekonvaljer, gullvivor, alunrot, löjtnantshjärtan, förgätmigej & kungsmynta som doftar såå gott!


Och när jag skulle göra denna rabatt letade jag stenar.
Då hittade jag denna fina, runda sten.
Men när jag vände på den så stod detta på den, tyckte det var roligt så lag den i rabatten =0)
Det fanns en kille som heter Joakim som bodde i detta område tidigare, vet inte om det var till honom? :P


Så vackert det är




Detta får mig att tänka tillbaka på när man gick i skolan & hade skolavslutning.
När man sjunger om dessa vackra blommor.


                 
Och sen har vi dessa vackra liljekonvaljer som doftar ljuvligt!

Nu väntar jag på att lupinerna, syrenerna & klematisen ska slå ut....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0