KASAM träff =0)

I morgon är det dax igen för att träffa gänget..!
Ser mycket fram emot det, kommer vara hemma hos Annika denna gång också.
Vi ska få en grundkurs i hur man gjuter i betong =0)
Vilket jag alltid velt att pröva, så det är med glädje att få göra det & att hon ställer upp.

Så nu tänkte jag att mina snäckor jag har samlat ihop med mormor & morfar på stranden väl till pass.
Då blir det inte bara att jag har skapat något utan det får en annan betydelse också.
För varje gång jag tittar på snäckorna tänker jag på dom.

Vet inte riktigt vad det kommer bli för skulptur än, men kankse något med ljus inblnadat...
Min kropp kommer att skrika, men måste göra roliga saker också för at orka med skiten!

Lägger upp bilder sen på vad det nu blir...
Längtar....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0