Både nostalgi & Mitt liv, uppväxt.

Jag ska få åka moppe idag =0)
Det var ju hur läääänge sen som helst! Shit nu känner man sig gammal..... :S
Blir nostalgi, hoppas min kropp håller.
Det är bra för Bazze & Nellie, för då får dom springa av sig....
Det är 3km till stallet & sen hem också. Så perfekt motion.

Pratade med Elin precis, som ska skjutsa mig.
Bilderna får ni & jag hålla ut ett tag till.... Dom kommer efter vi har varit i stallet, för då ska ja få dom på mitt USB minne
=0)
Sen så fort jag kan ska jag lägga upp dom eller en del ( för dom var ju några stycken... :P), så vi får ha lite tålamod till...!

Ska bli skönt att få komma till stallet, har inte varit där på ett tag nu.
Behöver den miljön & luften.
Samla energi från hästarna...


Utsikt över  våran gård inpirerad av western & indian. Håtö Gård


En bit av stallet & våra söta shettisar Favorit & Tiffany.


Tempus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0