3:dje gången gillt!

Jag har ju svårt med detta att acceptera att jag inte kan själv alltid,
Sen när jag gör något vill ja göra det ordentligt!
Har ärft det utav pappa. (att vara pedantisk).
Så därför har inte julgardinerna kommit ner förns nu, med hjälp utav Ruedee.
Efter 3:dje försöket så var gardinerna färdiga att hänga upp.

Så här såg det ut med jul gardiner





Flyttade detta hjärta ifrån vardagsrummet, till köket.

Efter


Nu ser det ut så här, ljusen är mörklila (vilket inte framgår på bilden).
Följer fler bilder med detaljerna


Hjärtat i ett annat fönster, men också med en annan ljuhållare.



Tyvärr framgår inte färgen på ljusen, men som sagt är som mörklila.
Ljusstakarna är av gjutjärn.


Gruppen på bordet, inte den bästa skärpan.
Men blommorna är serisrosa & ljusrosa, men också lite andra dekorationer i.
Mycket nöjd med resultatet!

Nu känns det mer som om jag har harmoni här hemma igen!
Tack Ruedee, för hjälpen med gardinerna ♥

Ja nu är kl 02.55 så dax att sussa....
Natti natti...

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0