10 dagar.....

Har nu inte sett Tarzan på 10 dagar =0(
Känns väldigt tomt utan honom, trodde för 4 år sen inte att jag kunde säga så om en katt.
Men min katt är inte som andra, mer som en hund.
Väldigt social, pratar med en.
När han varit ute & kommit in så ger han sig inte förns man har pratat med honom, (han svara då oxå) & klappat på honom.
Efter det kan han äta eller vad det nu är han vill.
När det går förbi någon ute så springer han fram för att bli klappad, blir han då inte det så omar han sig efter benen, räcker inte det så sätter han klorna i byxorna.
Detta har grannar berättat.
Men han är en väldigt snäll katt, det krväs väldigt MYCKET innan han sägaer ifrån.
Bazze & Nellie är dumma kan man tro ibland, men oftast är det ha som proviserar fram detta. =0)

 


Ja Tarzan är både busig, världens snällaste & omtyckt av både människor & djur.





Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Han kommer nog hem ska du se. Vid den här tiden på året har jag haft flera katter som försvunnit i allt från några veckor till några dagar. Upptäcksfärd.. Men man blir ju så orolig! Så jag håller tummarna för att han bara är på semester!

2009-05-22 @ 17:39:01
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0