Vad gör man när inte tabletterna hjälper?!

Ännu en lång dag...!
Helt slut i hela kroppen, hade behövt det idag. Men så blev inte fallet...
Nu sitter jag här & är på väg i säng.
Dricker mitt kvällste...

Freja & Lisa har hälsat på här idag...
Freja ska alltid hinna med att gör allt när hon är här, leka med barbie´s rita & pärla...
Dom är roliga barnen på det sättet precis när dom börjat med något ska dom bärja med nästa grej.
Sen åkte jag in till Norrtälje för att träffa ett par kompisar.
Så har hunnit med en hel del idag, men sov inge bra natten innan. Så har haft mycket ont hela dagen & värktabletterna har inte hjälpt. Det är inte kul, när ingenting hjälper! Vad gör man?!
Men så är det vissa dagar. Så hoppas jag orkar med morgondgen, vi får se en sak i taget.
Fick nya blommor idag utav Karin.
Tack så mycket!
Kommer bli fint i fönstret i köket med lite frächa vårblommor som sätter färg på tillvaron.

I morgon är det arbetsträning igen, hoppas jag är pigg till det!
Nu ska jag göra min träning, så jag inte avbryter när jag äntligen har kommit igång igen.
Inte den bästa tiden på dygnet, men bättre än inte alls.
Sov sött ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0